onsdag 25 april 2012

Kan glada skor pigga upp?

I bland är jag riktigt trött på mig själv, så där trött så jag inte orkar se mig själv i spegeln och just nu har jag en sån vecka, jag blir t o m nästan arg när en spegel är i närheten, det är inte bra jag vet....
Tack o lov att jag har tid hos frissan på fredag, då ska jag klippa luggen och få färg i håret och på lördag väntar lite festligheter med fina vänner, när jag tänker på det så känns det en anings bättre..
En dag i taget så blir det säkert bra igen...

I dag på lunchen gick jag en sväng på stan för jag var så irriterad (då inte bara på att se mig själv i spegeln, utan på annat som gjorde mig riktigt arg och besviken måste jag säga...), men i alla fall så andades jag en stund och tittade på lite fint och fastande för dessa:
Oranga skor från Ten Points! Undrar om jag skulle känna mig piggare och snyggare med dessa och bli lite mer snäll mot mig själv?
Hm... Tål att tänkas på.. Just nu längtar jag bara till fredag och sedan efter jobbet ska jag gå mig en tur på stan och se om jag hittar något färgglatt till lördagstrevligheterna!

På frågan om de finns i fler färger: Ja Annika, de finns på Åkes även i denna färg:

7 kommentarer:

Bella sa...

Wow, vilka finingar!! Tror jag hade passat perfekt på dina fötter i vår o sommar :)

Hoppas dagen börjat rätta upp sig och att du efter frisörbesök på fredag om inte annat känner dig lite mer tillfreds med dig själv...

Visst doftar Eternity gott!! Pyttelite finns kvar av just den i en av mina flaskor :)

Kramar Bella

annika sa...

Du är en riktig humörtjej du :). Skorna är läckra men färgen???? Jag har absolut ingenting åt den nyansen varken i inredning, kläder blommor..... Fanns de i andra färger :)

Kram på sig

Rosie sa...

Bella: Tack söta för omtanke!
Ja visst är skorna fina?! Piggar upp lite... Stor kram!

Annika: Jodå det vet du att jag är:) Nära till alla mina känslor kan man säga, inte mycket har förändrats där sedan jag var liten...
För din skull har jag lagt upp en bild på annan färg, de kanske du gillade bättre?:) Kram kära du!

Anonym sa...

Kram på di! / Tovisg lilla Rosie

uh-huh-me.com / Nettan sa...

Det glömde jag skriva! MQ kommer sjalen ifrån :)

Vilka underbara skor, de skulle pigga upp min dag, helt klart!

Hoppas du känner dig bättre snart!

äppelblomman sa...

Hua känner precis igen mej i det du beskriver... Just nu vill jag inte se mej i spegeln... (Kan bero på PMS så hela jäkla ansiktet är bombaderat med finnar...)
Men sååå snygga skor! Shopping livar alltid upp!;-)
Kram K

Rosie sa...

Tovis: Kram tebax och tack för i kväll!:)

Nettan: Sjalen var ju supersnygg! och tack i dag känns det lite bättre, skorna skulle nog göra det ännu bättre:)

äppelblomman: Skönt ändå och känna att man inte är ensam fast man önskar att ingen kände så...
Shoppingen kanske piggar upp för stunden men det känns ändå himla bra!
Kram!